SEO на корпоративен сайт – от къде да започнем?
Греши този, който смята корпоративния сайт за сайт тип визитна картичка на компанията в глобалната мрежа. Често, корпоративните сайтове биват създавани, след което оставяни на произвола на съдбата…
В момента това е и пълнофункционален ресурс, вид виртуално представителство, чиито задачи включват реклама, дейности за повишаване и поддържане на репутация и дори продажба на продукти или услуги. Освен това именно на корпоративния сайт компанията може ефективно да изгради взаимоотношения с различни аудитории – медии, потенциални клиенти, бизнес партньори, инвеститори, обществото като цяло. Поради тази причина популяризирането на корпоративен сайт, както и създаването му, е трудна задача, към която се налагат сериозни изисквания!
Типичната SEO оптимизация за корпоративен сайт включва следните няколко важни задачи, а именно:
Задача номер 1 – да се определят основните цели на вашия проект. Обикновено това е създаване на смислен, привличащ вниманието, авторитетен за потребителите и търсачките, както и сайт за продажба, който ефективно превръща посетителите в клиенти. Всеки елемент от корпоративния ресурс, от дизайна, съдържанието, софтуерната машина и завършвайки с инструменти за SEO оптимизация, трябва да отговаря на тези цели.
Задача № 2 – не забравяйте, че корпоративният стил е не само много възможности за развитие, но и сериозна ограничаваща рамка. Ясна техническа задача, лого, което е недвусмислено в разбирането и представянето, фирмена идентичност, стандарти – всичко това са аспекти, които не търпят компромиси.
Задача номер 3 – в повечето случаи се създава корпоративен сайт за компании, които вече имат определена репутация офлайн. Това трябва не само да се вземе предвид при създаването на ресурс в Интернет, но и да се поддържа в процеса на популяризиране.
Задача номер 4 – правилното изграждане на семантичното ядро на корпоративния сайт. Тук се нуждаете от проверена комбинация от нискочестотни заявки (например с името на фирмата или нейната марка) и високочестотни заявки (видове стоки, вид дейност, услуги и т.н.). Изготвянето на семантично ядро, както и всички други подготвителни етапи на SEO кампания, трябва да се обърне повече внимание, така че получените резултати да доведат до увеличаване на позициите в резултатите от търсенето – SERP.
Техническо задание за SEO оптимизация на корпоративен сайт
Процесът на създаване и популяризиране на корпоративен сайт е трудна и много интересна работа. Много компании, предполагаме Ваши конкуренти, въобще не щадят средства, що се касае за представянето на бизнесът си онлайн… И всичко това с цел постигане на бизнес цели. Но в същото време изпълнението на целите изисква висок професионализъм, значителен опит, гъвкавост и готовност за нестандартни стъпки и подходи. По този начин е възможно да изведете корпоративен сайт на високи позиции в търсенето.
Ангажирайте само онези специалисти, които са готови да гарантират резултати и също така са уверени, че вашият уеб ресурс е достоен да влезе в ТОП резултатите на Google, както и на други търсещи машини.
Ние Ви съветваме да поискате оферта от компаниите Уеб стейшън и ВИСЕО LTD и да сравните, коя е по-добра, а в последствие да изберете дигитална агенция, с която да заработите.
Финални думи, касаещи SEO на корпоративен сайт
Бъдете разумни, инвестирайте системно и бъдете доверчиви към агенциите, които Ви обслужват. Резултатите няма да закъснеят!
Когато изпреварите конкуренцията, сами ще се уверите, че SEO оптимизацията дава изключително много на всеки тип бизнес, дори на Вашият!