Защо ви е нужно качествено съдържание
Заглавия и подзагавия лежат в основата за доброто СЕО. Но какво точно е това SEO, как се прави оптимизация на сайт и как реално да развием бизнеса си в интернет пространството. На тези и други въпроси, специалистите от Виртуаласистанс, отговарят:
В интернет, може да гледате много сайтове всеки ден. И първото нещо, което ви хваща окото, е колко често целта на сайта или страницата е слабо изразена. Най-добрият и бърз начин за предаване правилната информация на потребителите е използването на заглавия и подзаглавия, подпозиции.
В тази статия ще ви разкажем как е най-изгодно да проектирате заглавия и подзаглавия, така че потребителите да разбират правилно вашето съобщение.
Какво представляват заглавията и подзаглавия?
Преди да се потопите в четенето на статията, нека разгледаме какво всъщност са заглавията и подпозициите.
Уикипедия казва следното: Заглавието е текст, който отразява смисъла на статията.
Следователно заглавието е заглавието на страницата или публикацията. И както твърди Уикипедия, тя трябва да показва, какво съдържа страницата или публикацията.
Подзаглавието Wikipedia описва следното:
В развлекателната индустрия подзаглавието е малък текст, който помага да се разбере статия и е създадено да даде драматичен ефект.
Реално, подзаглавието служи за създаване на по-драматичен ефект, а подзаглавието помага да се разкрие смисълът на статията. Да имаш подпозиция не е толкова задължително, колкото да има заглавие. Страницата трябва да има заглавие, но невинаги подзаглавие. Особено, ако заглавието е достатъчно ясно и прозрачно.
Защо да използвате заглавия и подпозиции?
Както споменахме по-рано, заглавията и подзаглавията са добър и бърз начин да кажете на хората, за какво е вашият сайт. Това е важно, защото хората искат да знаят, за какво е вашият уебсайт. Хората не искат да отделят половин час, за да намерят вашия сайт. Те просто избират ресурс с по-разбираемо заглавие.
Наред с това, внимателно обмисляне на заглавия и подзаглавия за вашия уебсайт и страници ги кара да мислят за самия бизнес.
Какво се опитвате да предадете – Ако заглавието на страницата е твърде сложно, най-добре е да разделите една страница на няколко за по-добро разбиране.
Не мислете, че всички хора ви разбират
Когато определите каква е целта на вашия бизнес или уебсайт, ще е достатъчно трудно да го адаптирате, така че всички да ви разберат.
Не мислете, че всички хора разбират за какво говорите, просто защото са на вашия сайт. Представете си себе си като първия човек, посетил вашия сайт. След като прочетете заглавието / подзаглавието, ясно ли е какво предлагате? Например в тази статия заглавието е „За заглавия и подзаглавия.“ Всичко е кратко и ясно. След като го прочетат, хората веднага ще разберат какво ще бъде обсъдено по-нататък.
Разбира се, за една-единствена статия е по-лесно да се създаде заглавие, отколкото за цял сайт и бизнес. И ще отнеме известно време. Ето защо, ако ви се струва, че сте намерили подходящо заглавие, препоръчително е да се обърнете към незаинтересована страна, за да разгледа и да определите колко е ясно за останалите. И продължете да търсите опции, докато намерите най-подходящите.
Заглавия, които работят
Има няколко ефективни начина за писане на подходящи заглавия. Няколко съвета за вас, предоставени от Interpolezno.com.
Призив за действие
Ако е възможно, напишете заглавията, така че да насърчават действията. За да направите това, може да използвате глаголите на императивното настроение. Например нашето заглавие да гласи: „Оптимизирайте сайта си с приставка за WordPress SEO Premium!“ Тази техника ще позволи на потребителя да покаже стойността на този плъгин и да го мотивира да купува.
Комбинация от позиции с подпозиции
Комбинирайки заглавия с подзаглавия, вие давате на хората кратко и разбираемо обяснение за всеки от тях. Така постигате положителни резултати при привличане на вниманието на посетителите на вашия сайт.
Изчистете заглавието
Това най-вероятно е най-трудната задача от всички. В края на краищата, как разбирате какво е разбираемо за хората и кое не? Затова проверете заглавията си, за да се уверите, че са точни и специфични за вашия бизнес. И не забравяйте за яснота. Не е нужно да са разтегнати и безсмислени, кратки и ясни е по-добре!
Бъдете изключително ясни!
До този момент трябваше да разберете основната идея на тази статия: трябва да сте изключително ясни! Ако хората не разбират вашия уебсайт или това, което продавате / предлагате, те просто няма да имат достъп до него. Когато хората търсят нещо конкретно, единственото, което искат, е да изучат страницата, която са посетили. Затова трябва да сте сигурни, че всичко е сбито и ясно.
И така, какво научихте от тази статия? Намерихте ли интересно и работещо заглавие? Или искате да добавите нещо? Ако все още ви е трудно, не се колебайте да ни пишете на: info.virtualassistans@gmail.com.